La Talamera “Pinchu de Bronce” nel V Concurso de Pinchos de Ribeseya

Concurso de pinchos Ribadesella 2016

El “Güevu Mariñan”; un güevu ellaboráu a baxa temperatura (90º-6’) sobre fondu de patata pochada, salteáu de alga wakame y ñocla, ayu negru y aceite de gambes, y coronáu con patata paya cruxente, alzose col tercer premiu (Pinchu de Bronce) nel V Concursu de pinchos de Ribeseya.

Pal equipu de La Talamera foi una mui agradable sorpresa algamar esti tercer premiu tan solu tres meses dempués de la so apertura. A lo llargo del fin de semana que duró el concursu, La Talamera vendió cerca 400 unidaes del pinchu que tuvieron una aceptació enorme pente tola vecería.


El “Huevo Mariñán”; un huevo elaborado a baja temperatura (90º – 6′) sobre fondo de patata pochada, salteáu de alga wakame y buey de mar, ajo negro y aceite de gambas, y coronado con patata crujiente. Se hizo con el tercer precio (Pincho de Bronce) en el V Concurso de Pinchos de Ribadesella.

Para el equipo de La Talamera fue una sorpresa muy agradable conseguir este tercer premio tan solo 3 meses después de su apertura. A lo largo del fin de semana que duró el concurso, La Talamera vendión cerca de 400 unidades del pincho que tuvieron una aceptación enorme entre todos los comensales.